זונות מתראיינות אצל קוטלר: הסלידה והזעזוע

בואנה בואנה בואנה הזונות, בשמחה וגם בעצב, כך נרקוד לפי הקצב של ערוץ 10. המבט המשתומם, השאלות הצדקניות והביקורתיות של אושרת קוטלר שנאלצה לבקר 'מתחת לאדמה' כפי שכינתה זאת, היו, בעיקר שיר הלל לאושרת קוטלר ומשאבת רייטינג לערוץ 10 שהצליח לעשות מהמציאות ריאליטי.

הצהוב תמיד עובד והכתבה ששודרה הערב בחדשות ערוץ 10 עשתה את העבודה. אושרת קוטלר הסבירה שהיא ממש "לא יכולה להבין" איך בחורות משכילות, רהוטות, אמהות לילדים, מידרדרות לעיסוק בזנות. עטוית הבעת סבל ותמהון בל יתוארו, היא ריאיינה שלוש נשים שעוסקות בזנות בדירה משותפת, שבה הן גם מבלות במטבח בשתיית קפה ובשיחות על ילדיהן, על אוכל בריא ועל ג'אנק פוד, ומנפנפות בציפורניהן הצבועות בלק אדום.

היאוש של הזונות בפריז יותר נוח? טולוז לוטרק
היאוש של הזונות בפריז יותר נוח? טולוז לוטרק

כאילו, מה? נשים רגילות. אחת מהן מעידה על עצמה שהיא מורה, האחרת הייתה סוכנת נדל"ן, אבל, הן היו זקוקות להשלמת הכנסה. למעשה, נראה שהן בחרו בשיקול קר לעשות מכה בלי להצהיר למס הכנסה. גם הבעל יודע, סיפרו שתיים מהן לקוטלר. ותירצו את עיסוקן באין ברירה, כי לא גומרים את החודש, או כי "לא יכולה להרשות לעצמי לצאת עם הבעל לשתות כוס קפה פעם בשבוע".

ההצלחה של קוטלר לכנס את השלוש בדירה המשותפת ולראיין אותן, היא הישג עיתונאי בפני עצמו. תיאור הרגשות והתחושות שלה סביב הראיונות, היה מיותר.
בנוסף, אם אמנם אחת מהן היא מורה, האם תלמידיה לא יוכלו לזהותה על סמך קולה וצלליתה: אם כן, היה פה מחדל הפקתי ממדרגה ראשונה. מי שמכיר נשים אלו, יוכל לזהותן בקלות.

קוטלר סיכמה את הכתבה ב"נו,נו,נו" לממשלה על שאנשים ממעמד הביניים נאלצים להידרדר לעיסוקים כאלה, אבל היא שכחה כמה דברים חשובים: יש אנשים ששורדים בלי לעסוק בזנות ובלי לשקול עיסוק בזנות וברירת המחדל של השלוש שריאיינה הייתה מבחירה חופשית. גם הכנסותיהן מעיסוק זה אינן בדיוק בסדר גודל של השלמת הכנסה. ועוד הערה: זונות יש בכל מקום, גברים ונשים, רק שהם נושאים שמות תואר אחרים.

פורסם במגפון

מאת: ora21

אורה עריף כץ. עתונאית, כותבת, ספרנית. עוסקת בחקר תרבות, תקשורת ועולם ההשקעות

תגובה אחת בנושא “זונות מתראיינות אצל קוטלר: הסלידה והזעזוע”

  1. אני מברך אותך על ההעזה לכתוב שישנן נשים שבוחרות לעסוק בזנות מתוך שיקול כלכלי קר. גבר שיכתוב זאת ירחם האל על נשמתו-הרי בשיח התקין כיום אף אישה אינה עוסקת בזנות מבחירה חופשית וזו הסיבה שיש להפליל את הלקוחות

כתיבת תגובה