מה באמת היה גדעון לוי עושה ב'אח הגדול?'

"הייתי מטרחן על הכיבוש?" שואל גדעון לוי במאמר התרפקות על 'האח הגדול' והחווייה שהחמיץ. וואללה. מצחיק.
בעוד לוי מהגג על מה היה עושה בוילה בנוה-אילן, אני מנסה לדמיין מה היינו עושים אנחנו, הצופים, אם הוא היה שם. זה בטח היה יכול להיות יותר מעניין: ייאמר לזכותו.
מצד שני, באמת, מה הוא היה עושה שם. שר במקהלה עם מנחם בן את האופרה בגרוש? או, באמת, נושא נאומים חוצבי להבות באזני קורין אלאל, על שהעזה לשיר, בחוצפתה ש'אין לה ארץ אחרת?' ועוד א-קאפלה???
לבי יוצא אל קורין אלאל- למרות שגדעון לוי היה בטח בודק איתה לעומק את העניין של ה'ארץ האחרת'- למה בדיוק היא מתכוונת? האם היא תומכת בליברמן? אולי היא מתכוונת בכלל שישראל שייכת ליהודים?
ומה היא חושבת? לאן יילכו הפלשתינאים אם היא לא תומכת בזכות השיבה?
ואז קורין היתה מוצאת תשובות אינטליגנטיות לכל השאלות שלו, או אולי עושה לו רייקי כדי שיירגע. חבל באמת שהוא לא הלך לשם. קצת מדיטציה, קצת ללמוד 'לאהוב את עצמך' ואולי היינו מקבלים אחר כך גדעון לוי רגוע. ברור לי למה העורכים שלו ב'הארץ' לא רצו שיילך. מה הם היו עושים בדיוק עם גדעון לוי שלו ורגוע? מי היה ממלא את המשבצת של ה'נאחס' האולטימטיבי בעתון הארץ?
אבל, הייתי מציעה ללוי. בעונה הבאה, תגיד להם ב'הארץ' שישלמו לך כמו 'האח הגדול'. ואז נראה אותם..
ובינתיים, תשמח בשביל קורין, כי מגיע לה, כי אם החברה שלנו לא משכילה לפרנס בכבוד כשרונות כמו שלה, הרי אין מה לבקר אותה אם בחרה לקבל את התמיכה מתכנית ריאליטי חושפנית שיכולה לשלם, כנראה, הרבה יותר מעיתון הארץ.

למאמר של לוי

מאת: ora21

אורה עריף כץ. עתונאית, כותבת, ספרנית. עוסקת בחקר תרבות, תקשורת ועולם ההשקעות

6 תגובות על ״מה באמת היה גדעון לוי עושה ב'אח הגדול?'״

  1. בדיעותי המדיניות אני קרוב אלייך ולדוד מרחב ולא רחמנא ליצלן לעידן לנדו ואייל גרוס.
    אבל
    גם נחום ברנע כתב לפני מספר שנים שכישראלי גדעון לוי עובר מתחת לרף ואני מסכים איתו. עובדה זו לא הופכת את גדעון לוי לבן בליעל

    יש בהארץ כותבים שמאמריהם (ולא הם הם באופן אישי) גורמים לי קבס ובחילה ושמותיהם

    גיא רולניק
    נחמיה שטרסלר
    מרב ארלוזורוב

    עוד לא יצא לי לצפות בהאח הגדול סלבס וספק אם זה יקרה . מה שכן גדעון לוי היה יכול לתפוס את מקומה של רנין בולוס

    בולוס הכוונה לפאולוס מייסדה של הנצרות

  2. תודה. אני ממש לא חושבת שלוי 'בן בליעל' – נראה לי שהוא באמת היה יכול לתרום לעניין בתכנית 'האח הגדול'- סתם,המאמר שלו שיעשע אותי והמשכתי את קו המחשבה של 'מה היה קורה אילו' הצטרף לתכנית..

  3. ממש אכזב והתמיה. באמת, אבל באמת, מה יכול להיות מעניין בהצטרפות לחוויה המדרדרת והמשמימה הזאת?

  4. אולי להציג פנים אחרות שלו שלא קשורות לעבודתו

    שמעתי פעם את פרופ שחק בתכנית הקונצרט שלי וזה היה מרתק.

  5. לטלילה- בכך הצטרפת לויכוח הנפוץ ביותר במדינה- הייתי/לא הייתי מצטרף לאח הגדול. במקרה דנן, נראה לי שרוב המשתתפים הצטרפו בשביל הכסף- מה שאומר שהם סובלים ממחסור, אחרת לא היו משפילים את עצמם לרמה המדרדרת והמשמימה הזו- כדברייך. אשר ללוי- לו הפתרונים. אני לא הבנתי את המוטיבציה שלו

כתיבת תגובה